Factureren naar elk®
Om je factuur snel te kunnen behandelen, vragen we je om onderstaande richtlijnen te volgen.
Voldoet je factuur hier niet aan? Dan kunnen we deze niet in behandeling nemen.
Tenaamstelling
elk® noordoost/middenoost/zuidoost/zuidwest/middenwest/noordwest B.V.
adres locatie elk®
postcode & plaats
Gegevens op de factuur
• Ons projectnummer en/of inkoopordernummer
– zonder projectnummer en/of inkoopordernummer kunnen wij de factuur niet in behandeling nemen.
– voor algemene diensten en leveringen (dus niet gekoppeld aan een specifiek project) is geen projectnummer vereist.
• Naam van degene die aan u de opdracht heeft verstrekt.
• Per project ontvangen wij een aparte factuur.
• Per factuur graag 1 PDF-bestand en 1 XML-bestand aanleveren.
Facturen mailen
Stuur je factuur per mail naar ons daarvoor bestemde mailadres: facturen@elk.nl
Lukt dit niet? Neem dan alstublieft contact op met onze administratie via crediteuren@elk.nl
Factuur binnen 2 weken versturen
Wij vinden het vanzelfsprekend om conform de afgesproken termijn te betalen. Om dit te garanderen, verwachten we dat je facturen binnen 2 weken na levering of verrichten van je diensten aan ons stuurt. Ontvangen wij een factuur na deze periode? Dan hanteren wij een langere betalingstermijn.
Vragen over betalingen
Voor vragen over de verwerking of betaling van je factuur kun je contact opnemen met onze crediteurenadministratie via crediteuren@elk.nl. Dit mailadres kun je ook gebruiken als je ons een herinnering wilt sturen.